Genesys routing consultant - Bern

Bern  ‐ Vor Ort
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.

Schlagworte

Beschreibung

A Genesys routing professional with 8-10 years of experience in Contact Center domain with following hands on experience:

  • Experience of Genesys SIP Framework, Agent Desktop (IWS) in terms of Installation, Configuration, Troubleshooting

  • Build routing strategies over URS/ORS for Inbound & Outbound

  • Experience with Intelligent Workload Distribution

  • Understanding of Statistical layer to key in stats objects in the Routing Strategy

  • Development of Back End interfaces eg Web services, SOA functions, Databases connections

  • Database knowledge & PL/SQL, Stored procedures

  • Windows, Linus OS experience essential

  • Knowledge of typical integrated Contact Centre components like Wallboards, Interaction Loggers, Analytics etc

  • Must: German and English fluent
Start
ab sofort
Dauer
6 months
Von
Square One Resources
Eingestellt
16.01.2015
Projekt-ID:
835807
Vertragsart
Freiberuflich
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren