L2 Support Engineer - (Swiss)

Zürich  ‐ Vor Ort
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.

Beschreibung

Required

  • University (or equivalent) qualification in an IT/Scientific subject
  • 5 years' plus experience in an IT Support role (ideally in front or Middle Office in IB)
  • Fundamental Banking/Finance/Risk knowledge is required
  • Practical experience with Unix/Linux and Shell Scripting
  • Experience with SQL (ideally Oracle/Sybase)
  • Batch/Control-M experience is a strong plus
  • ITIL V3 certificate is a strong plus
  • Skills in Incident-/Problem-, Release- and Change Management (from a production perspective)
  • Good understanding of monitoring modelling/practices
  • Ability to do on-call duty and for working in non-peak hours (bank holidays/weekends)
  • Excellent communication skills in English, German is a plus
Start
ab sofort
Dauer
6 months
Von
Silverlink Technologies
Eingestellt
24.01.2016
Projekt-ID:
1057499
Vertragsart
Freiberuflich
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren