Genesys Routing Consultant

Zürich  ‐ Vor Ort
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.

Schlagworte

Beschreibung

Skill Description of Genesys Routing

A Genesys routing professional with 8-10 years of experience in Contact Center domain with following hands on experience:

  • Experience of Genesys SIP Framework, Agent Desktop (IWS) in terms of Installation, Configuration, Troubleshooting
  • Build routing strategies over URS/ORS for Inbound & Outbound
  • Experience with Intelligent Workload Distribution
  • Understanding of Statistical layer to key in stats objects in the Routing Strategy
  • Development of Back End interfaces eg Web services, SOA functions, Databases connections
  • Database knowledge & PL/SQL, Stored procedures
  • Windows, Linus OS experience essential
  • Knowledge of typical integrated Contact Centre components like Wallboards, Interaction Loggers, Analytics etc

Language: German

Start
ab sofort
Dauer
12 months
Von
Techmahindra
Eingestellt
17.01.2015
Projekt-ID:
836482
Vertragsart
Freiberuflich
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren