Auftrag A4453 - Executive PMO Assistent (contract)

Zug  ‐ Vor Ort
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.

Schlagworte

Beschreibung

Projekt Nr.: A4453
Startdatum: September 2014
Branche: Dienstleistungsunternehmen
Dauer: 16 Monate mit Option
Einsatzort: Zug
Publiziert am: 08.07.2014

https://www.ghrgroup.ch/de/kandidaten/vakanzen/details/orderNr/A4453.html

Beschreibung
Für unseren Kunden suchen wir einen sehr erfahrenen Executive PMO Assistent wie folgt:

Stellenbeschreibung
? Provide advanced, diversified and confidential administrative support, including agenda management, scheduling meetings and travel itineraries, processing business expenses and ad hoc requests
? Coordinate schedules and manage agenda for Meetings (webex & F2F, internal/ external/ national/ international) organizing meeting room, catering and required equipment, and coordinating logistics for attendees
Attend meetings, record and distribute meeting minutes while maintaining stringent confidentiality, monitor action points
? Provide routine and extraordinary support on additional special projects and assignments
? Liaise and build relationships, act as a competent and well-accepted contact for the team and across sites
? Maintain relationship and information flow with other Management assistants and teams and provide support and backup to other assistantsHaupt-/Nebenaufgaben, Verantwortungsbereich, Umfeld, Stv.

Anforderungen
? Associates Degree, Commercial apprenticeship or equivalent training
? 5 years administrative experience that includes providing support to a senior leader of an organization
? Excellent oral and written communication skills, fluent in English and German
? Strong organization and planning skills; ability to handle multiple functions at one time
? Advanced computer skills including experience with MS Office tools

Personalangaben
? Well-developed analytical and problem solving skills; demonstrated ability to exercise independent judgment and be a self-starter
? Proven reliability in terms of quality and timelines and demonstrated ability to maintain confidentiality

Anforderungen
? PMO Assistent ein Muss

Sprachen
?Deutsch sehr gut sehr gut ein Muss
?Englisch sehr gut sehr gut ein Muss

Wir freuen uns auf Ihre Bewerbung

André van Sprundel
CEO

GHR Global Human Resources AG
Blegistrasse 13
CH-6340 Baar / ZG

Tel:
Direktnr:
Fax:
E-Mail:
Web: http://www.ghrgroup.ch

News - Unsere eigene GHR App für IPhone und Android ist da:
http://www.ghrgroup.ch/news.html
Start
09.2014
Dauer
16 Monate
(Verlängerung möglich)
Von
Global Human Resources
Eingestellt
09.07.2014
Ansprechpartner:
André van Sprundel
Projekt-ID:
739338
Vertragsart
Freiberuflich
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren