Auftrag A3663 - PMO Assistentin (contract)

Basel  ‐ Vor Ort
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.

Schlagworte

Beschreibung

Projekt Nr.: A3663
Funktion PMO Assistentin (contract)
Branche Pharmaunternehmen
Pensum 100%
Arbeitsort Basel
Antrittstermin sofort
Dauer 14 Monate mit Option
Anzahl Stellen 1
Stellenbeschreibung

http://www.ghrgroup.ch/projekt-details/orderNr/A3663.html

Für unseren Kunden suchen wir einen sehr erfahrene PMO Assistentin wie folgt:

Description
For the "Basel Data Center Consolidation (Diamond)" program we are seeking for a Project Planner resource in supporting the Program Management Office (PMO).

Major Roles and Responsibilities are as outlined below:
Be a point of contact for all assigned team members in regard to workplace matters (keep deadlines as assigned; prepare and co-ordinate requested feedback or input).
Manage/Coordinate office supplies and IT/office equipment tasks according to established processes (i.e. SAP SRM). Track actual spending in partnership with Finance Manager.
Event co-ordination (workshops, off-site meetings, team events...).
Manage Training Matrix, track training completion for all team members.
Maintains stakeholder map, helps team with operational communication and program internal communication.
Helps implement the program communication plan - aligned with GIS Communications.
Support Program Manager in all tasks related program internal and external communication (assist Program Manager in the preparation and review of presentations, email communications, program news, personnel and other announcements).
Responsible for the content of the Program Intranet site.
Collaborate and closely align with stakeholders (Global, Divisional IT, GIS) and other communication groups where required (PBO).

Must-Skills:
Sharepoint experience
Intranet environment experience
Soft-Skills:
In case trainings should be needed in these areas, it should be managed by the Contractor in parallel to the engagement.

Nice to have:
Pharma experience
Project/PMO experience

Diverse Tätigkeiten gemäss Projektleiter

SprachenSprache mündlich schriftlich Priorität
Englisch sehr gut sehr gut ein Muss

Deutsch gut gut von Vorteil

Wir freuen uns auf Ihre Bewerbung

André van Sprundel
CEO

global human resources group
Blegistrasse 13
CH-6340 Baar / ZG

Tel:
Direktnr:
Fax:
E-Mail:
Web: http://www.ghrgroup.ch

News - Unsere eigene GHR App für IPhone und Android ist da:
http://www.ghrgroup.ch/news.html
Start
11.2012
Dauer
14 Monate
(Verlängerung möglich)
Von
Global Human Resources
Eingestellt
15.11.2012
Ansprechpartner:
André van Sprundel
Projekt-ID:
447870
Vertragsart
Freiberuflich
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren