Expert Assistant (w/m) 100%[English version]

Luzern  ‐ Vor Ort
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.

Beschreibung

Expert Assistant (w/m) 100%

Projekt / Rolle:
We are looking for a proactive, self-driven and friendly Expert Assistant (Team Assistant) to join the our client. In this role you will provide support in respect of all day-to-day business and support needs for the employees.

Main tasks:
- Provide general administrative support to the Department
- Organization of business trips
- Time management: Point of contact for time recording, questions on the topic of time management etc.
- Training management / records management: Point of contact for complex inquiries, statistics preparation, electronic and physical filing and documentation
- Administrative organization of on- and off-boarding in collaboration with line managers, HR and employees
- Organization and coordination of internal and external meetings. These include team meetings, team events, video conferences etc.
- Various administrative and organizational tasks
- Support team members in expatriate matters

Must-have requirements:
- Excellent skills in MS Office and preferably pre-knowledge in SAP
- Solid educational background (e.g. commercial apprenticeship)
- Ability to work effectively in a multicultural team
- Strong client focus, excellent service delivery
- Ability to multi-task and be flexible to a dynamic task portfolio
- Own initiative, inquisitive and proactive self-starter
- You like to pay attention to details and have high motivation to deliver in a pressured environment

Education:
- Apprenticeship as a Kaufmann/-frau EFZ

Languages:
- Excellent language skills, both written and verbal in English and German

referenznr.: 917976KV
roll: Expert Assistentin (w/m) 100%
branche: Pharma
location: Luzern and region
workload: 100%
start: Asap
duration: 12 month +

Sollte diese Position Ihr Interesse geweckt haben, senden Sie uns bitte Ihr komplettes Dossier via den Link in dieser Anzeige. Falls diese Position nicht so gut zu Ihrem Profil passt und Sie sich wünschen, andere Position direkt zu erhalten, können Sie uns Ihr Dossier ebenso via diese Anzeige oder an jobs[at]itcag[dot]com zukommen lassen.
Kontaktieren Sie uns für weitere Informationen über unser Unternehmen, unsere Positionen oder unser attraktives Payroll-Only-Programm: .

Über uns:
ITech Consult ist ein nach ISO 9001:2008 zertifiziertes Schweizer Unternehmen mit Niederlassungen in Deutschland und Irland. ITech Consult ist spezialisiert auf die Vermittlung von IT-Kandidaten für Auftragsarbeiten. Wir wurden 1997 von IT-Profis gegründet und wissen daher, wie wichtig die professionelle Unterstützung bei der Projektsuche und -arbeit ist.
Start
01/2019
Dauer
12 Monate+
(Verlängerung möglich)
Von
ITech Consult AG
Eingestellt
11.01.2019
Projekt-ID:
1699268
Vertragsart
Freiberuflich
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren