Beschreibung
Professional eBanking-Supporter (Ref. PL2280)
BRINE SA setzt seit über 30 Jahren Top IT-Spezialisten bei namhaften Kunden ein. Dabei setzen wir auf Leistungsfähigkeit, Kompetenz, Erfahrung und partnerschaftliche Beziehungen.
Sie sind ein erfahrener eBanking-Supporter mit Flair für IT Themen insbesondere in der Mitwirkung an der Hotline für eBanking Mobile Zugängen.
Die Anforderungen und Zielsetzungen der Kunden erfordern betriebswirtschaftliche Kompetenz und hervorragende Kommunikationsfähigkeiten.
Zur Verstärkung suchen wir einen:
Professional eBanking-Supporter
Hauptaufgaben
-
Arbeit in der Hotline bezüglich Entsperrung der eBanking Access und eBanking Mobile Zugänge sowie Bestellung neuer Passwörter
Anforderungen
-
Gute Anwenderkenntnisse über Smartphones (iOS und Android)
-
Mind. 3 Jahre Telemarketing-Erfahrung zwingend
-
IT-Affinität
-
Erfahrung im eBanking
-
Kommunikativ und belastbar
-
Rasche Auffassungsgabe und Freude am Kundenkontakt
Erfahrung
-
Entsperrung und Auslösung neuer Passwörter
Sprache
-
Deutsch: Fliessend
-
Englisch: mündlich/schriftlich Fliessend
Bitte vollständiges CV in Deutsch und WORD-Format an BRINE SA senden.
Arbeitsort: Zürich
Start: 10.10.2017 bis 31.12.2017
Beschäftigung: 100%
Bewilligung: EU Bewilligungen
Sprache: Deutsch/Englisch Fliessend
Ref: PL2280
BRINE SA has been providing its IT- and SAP specialists for short-, mid- and long-term projects in Switzerland since 1985, with customers primarily active in the following market sectors:
Financial services sector, especially banks and insurance companies
Pharmaceutical industry
Government and services sectors
BRINE SA is a stable, financially independent, Swiss enterprise with its head office in Zurich. Our services cover the entire IT spectrum, as well as interfaces to the various business sectors, and range from management- and IT-consulting through to software development and project implementation.
IT - Resources
We offer our top consultants, computer profis and SAP experts to our customers as external specialists for limited assignments and as well for permanent positions. BRINE SA is especially distinguished by its renowned characteristic strengths:
Short reaction time - rapid selection and supply of consultant's CVs, with skills matched to customer requirements.
Quality - we take quality very seriously, both for internal and external-facing processes, thereby convincing many customers to maintain a long-standing business relationship with BRINE SA
Coaching - BRINE SA coaches and supports its consultants throughout the entire duration of the customer assignment.
BRINE SA is ISO 9001:2008 certified since 2014