Auftrag A5720 - Avaloq Business Analyst for Cost & Fees or CRM (contract)

Zürich  ‐ Vor Ort
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.

Beschreibung

Projekt Nr.: A5720
Startdatum: Dezember 2017
Branche: Dienstleistungsunternehmen
Dauer: 12 Monate mit Option
Einsatzort: Zürich
Publiziert am: 30.09.2017
Mögliche Vertragsarten: Berater, Verleih

?https://www.ghrgroup.ch/de/kandidaten/vakanzen/details/orderNr/A5720.html

Beschreibung
Für unseren Kunden suchen wir einen sehr erfahrenen Avaloq Business Analyst for Cost & Fees wie folgt (English)

Kurzbeschreibung
? The team consists of Avaloq specialists in the CRM and Cost & Fees (C&F) area. We are looking for two roles:
? 2. an experienced Avaloq Parameterisation Specialist / Business Analyst to strengthen our team in the CRM area.

Hauptaufgaben pro Rolle
? 1. Business analysis, specification and implementation (parameterisation) in the area of Cost & Fees
? 2. Business analysis, specification and implementation (parameterisation) in the area of CRM (Contact Management, Sales Opportunities, Campaign Management, RM Workplace, CRM Desk, Frontline reporting)

Hauptaufgaben generell
? Thorough understanding of the Wealth Business Processes, Products and Services
? Support business functions with technical tests in test- and integration environments
? Stakeholder management including end user consulting
? Service management: Business as Usual support via Incident Mgmt.
? Change management: Support of specific projects or change requests, provide conclusions, recommendations, effort estimations, solution designs and develop agreed solutions

Erwartete Erfahrung
? University degree (or equivalent) in computer science or engineering
? Experience in business analysis, consulting, development
? At least 3-5 years of experience / business knowhow in the Cost & Fees area
? At least 3-5 years of Avaloq experience

Muss Skills
? Experience in working in an international team with native and non-native English speakers
? Fluent English written and spoken
? Technical know-how in operating systems, databases and applications
? Avaloq certification
? Strong Avaloq parameterisation know-how
? PL/SQL skills

Von Vorteil
? Project management skills (preferred)
? Oracle database know-how (preferred)
? German written and spoken (preferred)
? Education in banking (preferred)

Anforderungen
? Business Analyst ein Muss
? PL/SQL ein Muss
? Avaloq ein Muss

Sprachen
?Englisch sehr gut ein Muss
?Deutsch sehr gut ein Muss

Wir freuen uns auf Ihre Bewerbung

André van Sprundel
CEO

GHR Global Human Resources AG
Blegistrasse 13
CH-6340 Baar / ZG

Tel:
Direktnr:
Fax:
E-Mail:
Web: ?http://www.ghrgroup.ch

Schau auch auf der eigenen GHR App für IPhone und Android:
?http://www.ghrgroup.ch/news.html
Start
12.2017
Dauer
12 Monate
(Verlängerung möglich)
Von
Global Human Resources
Eingestellt
01.10.2017
Ansprechpartner:
André van Sprundel
Projekt-ID:
1426668
Vertragsart
Freiberuflich
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren