Test Manager

Zentralschweiz  ‐ Vor Ort
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.

Beschreibung

Für unseren Kunden in der Zentralschweiz suchen wir per sofort einen "Test Manager".

Hauptaufgaben:

• Reviewing requirements and specifications to ensure clarity and testability
• Planning (Employees, Infrastructure and Material) and execution of test campaigns, including coordinating with Development Departments, (Department) Project Management and Quality Management
• Creating, reviewing and maintaining all V&V deliverables according to deliverables list (DVVP, DVVR, test cases, test reports, etc.)
• Defending regulatory relevant documentation in internal and external audits.
• Administrating and maintaining test cases and issues within the specified tools
• Ensuring adherence of V&V activities to the agreed project deadlines and quality standards
• Creating, maintaining, executing and reviewing test cases
• Technical leadership for assigned employees (incl. training)

Must-Kriterium: Projekttätigkeit

1. At least 3-5 years experience as Test manager
2. University degree in Computer Sciences, Electronic Engineering or similar scientific subject; or a comparative academic background and/or experience
3. Excellent German skills

Anforderungen:

3-5 Jahre Berufserfahrung

Alternative Ausbildungen:

SAQ/ISTQB®-Certified-Tester (Advanced Level)
Direct experience in HP QualityCenter Tools


Sind Sie interessiert?

Dann senden Sie uns Ihren CV inkl. Honorarvorstellung an:
Start
11.2015
Dauer
13 Monate
Von
INTEGRATE Informatik AG
Eingestellt
26.11.2015
Ansprechpartner:
Gina Roos
Projekt-ID:
1026595
Vertragsart
Freiberuflich
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren