CSM Business Analyst -ServiceNow m/f/d (m/w/d) - München (EXC-102909)

München  ‐ Vor Ort
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Beschreibung

Dich begeistert der technologische Wandel in der IT? Dann gestalte gemeinsam mit uns die digitale Zukunft. Bei unseren vielseitigen Aufgaben ist Dein Know-how in der modernen IT gefragt.

Wir sind Allgeier Experts - offen, unkompliziert und 100-prozentig fair. Bei uns steht der Mensch im Mittelpunkt. Denn: nur gemeinsam mit Dir können wir die Zukunft der digitalen Transformation gestalten. Werde Teil der Allgeier und bewirb Dich jetzt!

Aufgaben

Short Description

* Part in the Demand process with active participation
* Analysis of business requirements and the creation of functional specifications
* Collaboration on implementation, testing, rollout and training for new or enhanced functionality based on the Service Now Platform
* Close cooperation with stakeholders in the creation and understanding of business requirements, use of best practice approaches in the creation of solutions
* Presentation of solutions / specifications by the customer
* Creation of training documentation, manuals
* Controlling cooperation with development and architecture


Essentially, the difference from daily business to a new project is that a re-quester wants more functionality in an existing process or service that can´t be implemented through daily doing, or a completely new functionality is request-ed.
The business analyst is always part of a project, because with his experience he has to contribute to successfully implementing the requirement in terms of the requester and the circumstances on the platform.
The decision as to whether it is a project or to be implemented in day-to-day business requires close cooperation with Demand Management.
The basis is always the time and commercial assessment

*Contract type:*

* Project-related (temporary) employment: because of compliance and labour law requirements)


Anforderungen

Several years of experience in implementing functionality based on the ServiceNow ITSM platform
Several years of experience as BA for Service Now Customer Service Management module
Several years of experience in implementing complex software projects-
Project management experience
Applicant must have excellent troubleshooting and problem solving skills.
Strong analytical and customer service skills.
Excellent written and verbal skills. Must be able to communicate well with all areas of the business.
Good understanding of Service Now tool and Business Analyst role and responsibility.
Good knowledge on Agile, ITIL, SDLC, Scrum process.
Accurate and comprehensive documentation skills.
Ability to multi-task and work under strict deadlines and ability to respond quickly to problems and changes.
Perform duties with limited supervision.

Deine Vorteile bei uns

* Unkomplizierte Abrechnung Deiner Zeitnachweise und Auslagen über unser Online Portal
* Flexible Abrechnungsoptionen, kundenunabhängige Zahlungsziele und zuverlässige Auszahlung
* Hochwertige Projektqualitäten (High Quality for High Skill) und bundesweite Einsatzmöglichkeiten bei namhaften Unternehmen
* Fundierte, rechtssichere Compliance-Prozesse
* Partnerschaftliche, vertrauensvolle Zusammenarbeit mit unserem Consulting-Team in allen Belangen Deines Vermittlungsprozesses


Für nähere Informationen zu diesem und auch weiteren Angeboten sind wir selbstverständlich jederzeit erreichbar.
Um eine schnelle Bearbeitung zu garantieren, bitten wir um die Angabe der Referenznummer.
Beginn:
Dauer:
Branche: Versicherung

Ihr Ansprechpartner:

Franjo Porec



Start
10.2022
Dauer
6 Monate
Von
Allgeier Experts Consulting GmbH
Eingestellt
29.06.2022
Ansprechpartner:
Franjo Porec
Projekt-ID:
2415154
Vertragsart
Freiberuflich
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