Profilbild von yayulkai YuliaZaraiska Artist | Graphic Designer aus Geesthacht

yayulkai Yulia Zaraiska

verfügbar

Letztes Update: 25.03.2022

Artist | Graphic Designer

Abschluss: Graphic Design
Stunden-/Tagessatz: anzeigen
Sprachkenntnisse: deutsch (verhandlungssicher) | englisch (Grundkenntnisse) | russisch (Muttersprache) | ukrainisch (Muttersprache)

Dateianlagen

Yulka (Yulia) Zaraiska, portfolio (designer).pdf

Skills

My name is Yulka, I am a freelancer (I have been working in my specialty for more than a year and a half). There is education in the relevant specialty. I know English, I'm starting to learn German. I currently live in Geesthacht.

You can see more of my work on these sites:
https://www.artstation.com/yayulkai
https://www.behance.net/yayulkai

There are Tik-tok and Instagram accounts at the following address: @yayulkai

My email: jamshutka123@gmail.com
My phone number: +4915172616943

I love working on: logos, branding and ads (preferably social media).

My portfolio is (for the most part) designed to fit my personal style. In fact, I can perform various tasks. A huge request: pay attention to all my work in the portfolio.

I would be happy to take on a test task.

Wishes

————————

Mein Name ist Yulka, ich bin Freiberuflerin (ich arbeite seit mehr als anderthalb Jahren in meinem Fachgebiet). Es besteht eine Ausbildung in der entsprechenden Fachrichtung. Ich kann Englisch, ich fange an, Deutsch zu lernen. Ich wohne derzeit in Geesthacht.

Auf diesen Seiten können Sie mehr von meiner Arbeit sehen:
https://www.artstation.com/yayulkai
https://www.behance.net/yayulkai

Es gibt Tik-tok- und Instagram-Konten unter der folgenden Adresse: @yayulkai

Meine E-Mail: jamshutka123@gmail.com
Meine Telefonnummer: +4915172616943

Ich arbeite gerne an: Logos, Branding und Anzeigen (vorzugsweise Social Media).

Mein Portfolio ist (größtenteils) um meinen persönlichen Stil herum gestaltet. Tatsächlich kann ich verschiedene Aufgaben ausführen. Eine große Bitte: Achten Sie auf alle meine Arbeiten im Portfolio.

Gerne übernehme ich eine Testaufgabe.

Alles Gute

Projekthistorie

Reisebereitschaft

Verfügbar in den Ländern Deutschland
Profilbild von yayulkai YuliaZaraiska Artist | Graphic Designer aus Geesthacht Artist | Graphic Designer
Registrieren